بنلی ۱۸۰ اِس یه موتور جمع و جور و شهریه که بنلی سال ۹۸ راهی بازار کرد. انجین سه شمع این موتور باعث میشه که بنلی ۱۸۰ شتاب خوبی رو بهتون ارائه بده.👌
زین این موتور هم نرمه و با فرمون سبکش شما رو از روندن این موتور خسته نمیکنه.
کیلومتر شمار بنلی ۱۸۰ تمام دیجیتال هست که یه مزیت حساب میشه تو موتورای این رنج قیمتی.
چون این موتور جزء تازه وارد های بازار هست نمیشه به طور دقیق درباره عملکرد و کیفیتش نظر داد.
شرکت Benelli با مدلهای مختلفی راهی بازار ایران شد. یکی از جدیدترین آنها موتورسیکلت بنلی ۱۸۰s است. مهمترین مشخصه این موتور سیکلت طراحی ظاهری فوقالعاده جذاب و تهاجمی آن است. بنلی ۱۸۰s یکی از جذابترین مدلهای حاضر در کلاس ۱۸۰ سیسی شهری بازار ایران است. طراحی فوقالعاده جذاب و جوانپسند آن به راحتی میتواند نظرات را به سوی خود جلب سازد. طرح کله چراغ به همراه دیلایتهای LED نواری، جلوهای مدرن و آیندهنگرانه، همچنین جوانپسند و در عین حال خشن را برای نمای رو به روی ۱۸۰Sرقم زده است. کنسول کیلومتر شمار تمام دیجیتال این موتورسیکلت به شکلی نسبتا ساده طراحی شده و اطلاعات مورد نیاز را توسط یک صفحه نمایشگر تک رنگ LCD با خوانایی مناسب به اطلاع راکب خواهد رساند. در مجموع باید اذعان کرد که طراحی ظاهری موتورسیکلت بنلی ۱۸۰ اس بسیار چشمنواز است و از این حیث نهتنها نمیتوان ایرادی به آن وارد دانست بلکه یکی از نقاط قوت اصلی بنلی ۱۸۰ اس همین ظاهر تهاجمی و جوانپسند آن خواهد بود که مشتریان بیشتری را به سمت این محصول روانه میسازد.
برای مشاهده سایر موتور سیکلتها رو دستهبندیهای زیر کلیک کنید:
موتورسیکلت بنلی انواع موتور ۱۰۰ تا ۱۵۰ موتور سیکلت کلاس نیکد
امیر حسین بابایان –
من دارم موتور خوبیه این موتور جنبه تفریح وعکس گرفتن دور دور داره نه برای مسافرت شما برای مسافرت باید ماشین تهیه کنید
K.n –
من این موتور رو صفر خریدم و اینکه برخلاف نظر دوستان هم زینش برای راننده راحته هم سرنشین هم موتور بدون لرزش هست و برای دو نفر هم کمک فنراش عالیه
ناشناس –
من این موتور رو صفر خریدم و اینکه برخلاف نظر دوستان هم زینش برای راننده راحته هم سرنشین هم موتور بدون لرزش هست و برای دو نفر هم کمک فنراش عالیه
منوچهر –
من دوماه میشه خریدم،قسمت بغل چپ و راست چراغ جلوش یک پلاستیک سه گوشی داره که لرزش رو گرفتم و اصلا صدا و لرزه نداره،برای محافظت از باک و موتورش یک پروتکشن سفرش دادم که موتور رو قشنگتر و ایمن کرده،قبل اینکه راه بیوفتید بزارید بیست ثانیه درجا روشن بمونه،سعی بشه بیشتر تکی سوار بشید چون برای تکی درست شده و اونیکه پشت سوار میشه زیاد اضافه وزن نداشته باشه،برای داخل شهر سعی بشه از جاهای خلوت برانید تا کمتر داغ کنه،کلا هم معایب داره هم محاسن،ولی برای رفتن بیرون هم سرعت خوبی داره هم صداش نرمه،از نظر فنر و کمک فنر یکم سفته.
کرمی…… –
درد نموخوره
سهند –
این موتور موتور خوبیه اما باید حواستون بهش خیلی باشه بنزینم باید سوپر بزنید و این موتور محدود شده و موقع منتاژ دست کاری شده که شتابشو کم کردن ولی میشه درستش کرد ولی به نظر من گلگسی na180بهتره خرجشم کمتره یه سریا گفتن کیلومترش صدا میده بله ولی میشه درستش کرد
وهاب –
متاسفانه زینش اصلا اصولی طراحی نشده و برای مسافت های بالا باک موتور آلت تناسلی برا ادم نمیذاره بمونه
یحیی کازرونی –
عالی
محمد –
از لحاظ کیلومتر مشکل داره
حسین –
من به خودم این موتور رو دارم.علاوه بر اینکه زین موتور خوب طراحی نشده و برای دو نفر راحت نیست.یه ایراد دیگه این موتور اینه که توی تابستان،وقتی فن موتور روشن میشه،دیگه به این راحتی خاموش نمیشه و هر چقدر هم وایستی و موتور درجا کار کنه تا خاموش بشه، خاموش نمیشه.
من از ظاهر موتور هم خیلی خ شم نمیارد.خیلی خوشگل طراحی نشده
حسین –
وقتی دو نفر همزمان سوار بشن،راننده به شدت به خاطر فشاری که از سمت باک به آلت تناسلیش میاد، اذیت میشه و در واقع زین نرم و راحتی نداره و بیشتر از نیم ساعت نمیشه دو نفره سوار شد.در کل زین موتور اصلا خوب طراحی نشده و راحت نیست.
پیمان –
موتور خوبیه واقعا
چندتا ایراد داشت به نظر من . زین موتور مناسب سواری بیش تر ۴۵ دقیقه نیست اذیت کنندت.صدای موتور هم یجوریه
محسن –
سلام خدا کنه جواب بنده را بدهید تا بتونم راحت از شما خرید کنم البته ببخشید
در توضیحات موتور TNT150 حداکثر سرعت را زدید ۱۲۵
ولی این موتور ۱۸۰ سی سی را حداکثر سرعت را زدید۱۱۵ میشه خواهش کنم توضیح بدهید بازم ممنون
مهدی ابراهیمی –
واقعا موتور فوقالعاده وبا سواری خیلی نرم و راحت و فرمان تیز و از همه مهمتر شتاب بالای این موتوره . البته ۲۵۰تک این موتور هم فوقالعاده هست .از جفتش هم ۱۸۰و هم ۲۵۰دارم.
رضا قلری –
بسیار خفنه و فوق العادست و قیمتش هم نسبت به جنس موتورش خوبه البته به مرور زمان گرون تر هم میشه