موتور سیکلت باکسر ۱۵۰ سیسی بر عکس تمام موتورهای دیگه فقط یک موتور باری هستش و خانوادگی، متاسفانه خیلی ها این موتور با موتورهای سرعتی اشتباه میگیرن . یکی از دلایل ۴دنده بودن این موتور همین دنده نیمه سنگین و باری بودن اون هستش. نکته اینکه علت روغن ریزی این موتور فقط به خاطره واشرهای ضعیف اونه که می تونید با یه چسب آکواریوم اون کاملا آب بندی کنید. نکته اینکه اگه دوستان میخوان شتاب اون زیاد بشه میتونید خورشیدی زنجیر موتور هندای بندازین موتور شتابش چند برابر میشه . نکته دیگه اینکه این موتور حتما باید سر ۸۰۰ یا ۱۰۰۰ کیلومتر پیمایش روغنش عوض بشه و گرنه بخاطره موتور نیمه سنگین اون آسیب میبینه که خیلی ها این موضوع با موتورهای سبک اشتباه میگیرن . در آخر اینکه باکسر ۱۵۰ کلا پایه کاربرات هستش متاسفانه با انژکتور کردن اون خیلیها ناراضی هستند.
برای مشاهده سایر موتور سیکلتها رو دستهبندیهای زیر کلیک کنید:
موتورسیکلت TVS موتور ارزانتر از ۵۰ میلیون موتور سیکلت کلاس استریت
یاسین لطفی –
عالی
hossein –
سلام دوستان عزیزی که ساعتها با موتور کار میکنن سطح شهر و حتی بین شهری رفت و آمد دارن به شرط میتونم بگم یکی از بهترین گزینه ها باکسر ۱۵۰ cc هست هم کیفیت و آلیاژ قطعات هم کم مصرفی هم ایمنی همه موارد رو با هم داره…بی نظیر هست من ۱۲ سال با موتور کار میکنم موتوری رو دست باکسر برای کار مسافتهای طولانی و ساعتهای مداوم موتور سواری نداریم…من تصادف کردم دست و کتف و پام و دندهام چند سال پیش با هندا ۱۲۵ خورد شد..از سال ۹۶ باکسر که خریدم بعد از ساعتها کار دیگه پماد و چسب پهن نزدم..تا الان ۲ تا باکسر خریدم هر دو از صفر دستم بوده ولی بخاطر تورم دیگه فکر نکنم بتونم عوض کنم و دوبار صفرشو بخرم…به شدت پیشنهادم به اون دسته از دوستانی که برای خانواده و یا برای کارهای سنگین موتور لازم دارن فقط فقط باکسر..عیبی که داره چهار دنده بودنش هست کمی رسیدگی از لحاظ روغن و فیلترش هست که بخاطر اقتصادی بودن لوازم باکسر کم اصتحلاکی بودنش و امنیت از لحاظ شاسی و خیلی چیزهای دیگه به نظر بنده برادر کوچیک همه زحمتکشای عزیز پیشنهادم باکسر هست..چون هیچ قطعه چینی تو باکسر نمیبینی که خیلی این موتور با ارزش کرده
بهنام –
سلام دوستان دنبال یه موتورباکسر۱۵۰هستم برنامه دیوارعامل اصلی گرونیه جنسهاست هرکس هرقیمتی دوست داره مینویسه آخه دردمان رابه کی بگیم
داود –
عالی بوکسر دل نمیکنم از این موتور
سیدسعید –
سلام وقت بخیر دوستان.اینجانب از موتور البرز۱۱۰ تا ۲۰۰ نامی داشتم و سوار شدم .ولی از سواری با باکسر دل که نمکنم هیچ. حتی با هیچ موتو ردیگری عوض نمیکنم چون موتورهای دیگر همچین سواری و راحتی ندارند.من ازش راضی هستم و پیشنهاد میکنم .هم راکب و هم ترک (مسافر)راحت هستند یا علی مدد
Ali.m –
سلام وقت دوستان بخیر به نظر من خیلی موتور خوب و اقتصادی هستش یا میشه گفت بودش ولی الان با این تورم قیمتش خیری بالا رفته که فکر کنم دست خیلی ها مثل من بهش نمیرسه.
عليرضا –
من باکسر دارم
انواع موتور داشتمفرقش با بقیه موتورها مثل ماشین آمریکایی و اروپاییه
حالت تانک داره
سر تا ته موتور هم انگار همش یه تیکه ساخته شده
هیچ عیبی نداره
فقط عیبش اینه نمیشه ازش دل کند و بعدش موتور با این قیمت و با این کیفیت خرید
مهران –
سلام،من بین بنلی۱۵۰نیوفیس و باکسر۱۵۰مونده بودم با کلی تحقیق الان دوماهی هست که رفتم باکسر ۱۵۰رو گرفتم ،باتوجه به اینکه دوستام دوتاشون بنلی دارن واقعا بنلی قابل مقایسه با باکسر نیست ،باکسر انگار از یه تکنولوژی دیگه ای استفاده کرده ک از همه نظر از بنلی سرتره
مهران –
من موتورسیکلت های زیادی داشتم هم از کویر موتور هم باجاج مدلns و هم باکسر۱۵۰ ،ولی واقعا باکسر ۱۵۰انگار یه آلیاژ دیگه ای توش بکار رفته از همه نظر عالی و کم خرج هست ،موتور ns رو الان زدم دیوار که یه باکسر۱۵۰بگیرم
مهدی –
چی میشد جای باکسر ۱۵۰ محصولات هیرو رو وارد میکردن که زیر مجموعه هندا میباشد واز لحاظ کیفیت خیلی بهتر از پالس هست
حسین –
سلام
موتورسیکلت باکسر ۱۵۰ سی سی
موتور بسیار خوبی هست
من خودم مدل ۹۱ رو دارم
هنوز با یه استارت روشن میشه.
ایراد کلی ش روغن ریزی زیاد هست